Kampanjoiden jälkiseuranta

Kampanja jälkiseuranta

Kampanjan jälkiseurannan avulla selvitämme, miten markkinointikampanja on onnistunut.
Se vastaa esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin:

  • Kuinka hyvin kampanja muistetaan, yleisesti ja ertyisesti tavoitellussa kohderyhmässä?
  • Pidettiinkö kampanjasta ja viestikö se oikeita asioita?
  • Saiko kampanja aikaan halutut reaktiot, esimerkiksi kokeiltiinko uutta tuotetta?

Kampanjan jälkiseuranta kertoo markkinointikampanjan onnistumisesta kuluttajien näkökulmasta. Laajan tietopankkimme avulla tuloksia voidaan vertailla muihin kampanjoihin. Vertailemalla saamme tietoa kampanjan vahvuuksista ja heikkouksista sekä ideoita seuraavien kampanjoiden toteutukseen.

Toteuttamamme kampanjan jälkimittaukset ovat helposti niin asiakkaan markkinointitiimin kuin media- ja mainostoimistojen hyödynnettävissä.

Kampanjoiden jälkiseurantaan on mahdollista yhdistää myös edistynyt tilastomatemaattinen mallinnus, joka auttaa ymmärtämään ja kvantifioimaan eri kampanjaelementtien – kuten luova toteutus tai kanavamix – tehokkuutta suhteessa toisiinsa.

 

Haluatko kuulla lisää?

Ota yhteyttä, niin kerromme toiminnastamme lisää.