Kuluttajatutkimus

Segmentointi

Mitkä kuluttajasegmentit ovat yrityksellesi kaikkein potentiaalisimpia? Mitkä segmentit ovat tällä hetkellä kaikkein kannattavimpia? Segmentoinnin avulla pystytään tehostamaan markkinointiviestinnän vaikuttavuutta huomattavasti.

Lue lisää
Erillistutkimukset

Haluatko ymmärtää kohderyhmääsi syvällisemmin? Tai tietää miten kuluttajat mieltävät brändisi verrattuna kilpailijoihin? Toteutamme erilaisia tutkimuksia brändipositioinneista markkinoinnin konseptitestauksiin aina räätälöidysti tarpeidenne mukaan.

Lue lisää
Kampanjatutkimukset

Tärkeä markkinointikampanja, jonka onnistumisesta on tärkeää saada mahdollisimman kattavaa tietoa? Toteutamme markkinointikampanjoihin jälkiseurantatutkimuksia, joilla selvitetään miten kampanja onnistui kohderyhmässä.

Lue lisää

Kuluttajatutkimus

Tarjoamme laajan valikoiman tutkimuspalveluita hyödyntäen sekä kvantitatiivisia, että kvalitatiivisia menetelmiä. Vahvuuksiamme ovat erityisesti tutkimustiedon jalostaminen käytäntöön markkinoinnissa. Toteutamme markkinatutkimusta Suomen lisäksi myös kansainvälisesti hyödyntäen 145 maan verkostoamme.

Kvantitatiivinen tutkimus, esimerkiksi kyselytutkimus, tarjoaa hyvän tavan kartoittaa kuluttajien mielipiteitä. Selvitämme asiakkaillemme esimerkiksi, miten suomalaiset ostavat heidän tuotteitaan tai miten heidän brändiinsä suhtaudutaan. Toteutamme myös oman suuren kuluttajatutkimuksemme, Consumer Connection Systemin (CCS), noin kahden vuoden välein.

Kvalitatiivinen tutkimus, kuten ryhmähaastattelut, puolestaan mahdollistaa kuluttajien syvemmän ymmärtämisen. Käytämme laadullisen tutkimuksen menetelmiä esimerkiksi mainonnan konseptien testaukseen.

Tutustu lisää tutkimuspalveluidemme valikoimaan yllä tai ota yhteyttä.

Haluatko kuulla lisää?

Ota yhteyttä, niin kerromme toiminnastamme lisää.